E_bog_teaser_2

Arbejder du med visuel kommunikation?

Grafisk design?

Design?

Webdesign?

Så har jeg skrevet en bog til dig.

E_bog

For noget tid siden, spurgte jeg folk i mit kreative netværk, hvad deres største udfordring i forhold til at finde inspiration var.

Alle svarede entydigt, at de havde for lidt tid.

Næsten alle svarede at kunderne ikke ville betale for det. 

Det er ærgeligt synes jeg. For netop det der med at finde inspiration, det er grunden til at vi kan tænke nyt. Anderledes.

Hvis ikke vi bliver inspireret – hvor skal idéerne så komme fra?

Her mener jeg ikke bare ideer. Men de rigtig gode idéer, som skaber værdi for kunderne.

Netop inspirationen er mit omdrejningspunkt i mit arbejde. Det er her, jeg lægger fundamentet til det endelige design. Og for, at designet skal give mening, så skal jeg bruge tid på at komme helt ind til kernen hos mine kunder.

Jeg har fundet en ret god metode til det. Okay, metode det lyder meget firkantet –ingen kundeopgaver er alligevel ens, og jeg keder mig allerede anden gang jeg skal gøre noget. Jeg har alligevel gransket mit sind, for at finde frem til den opskrift der gør, at jeg stort set hver gang får godkendt mine designs i første omgang. Ikke at der ikke er smårettelser – selvfølgelig er der det. Men jeg prioriteter altid at bruge tid på inspirationsdelen. Fordi jeg laver bedre løsninger når jeg gør det. Men det kan være svært at overbevise kunderne om, at de skal betale for at jeg bliver inspireret…

Med mindre de kommer med på rejsen. Og det gør de når de arbejder sammen med mig. 

Og jeg vil gerne dele med dig, hvordan jeg arbejder. Så du også kan få dine kunde med ud at flyve. 

Tilmeld dig mit nyhedsbrev. Så får du e-bogen. Helt gratis.

Jeg håber du kan lide den, og at den inspirerer dig. Til at lave – endnu – bedre visuel kommunikation. 

Kærlige hilsner

Bettina

Og det er her, du tilmelder dig for at få e-bogen.